1. Naziv propisa Evropske unije :
Commission Implementing Decision of 7.6.2011 on the calculation of daily driving time in accordance with Regulation (EC) No 561/2006 of the European Parliament and of the Council
Komisija za primenu Odluke od 7.6.2011 o obračunu dnevnog vremena vožnje, u skladu sa Uredbom (EZ) br. 561/2006 Evropskog parlamenta i Saveta
2. „CELEX” oznaka EU propisa
no
3. Organ državne uprave, odnosno drugi ovlašćeni predlagač propisa – Vlada
Obrađivač – Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture
4. Datum izrade tabele:
29.10.2015. godine
5. Naziv (nacrta, predloga) propisa čije odredbe su predmet analize usklađenosti sa propisom Evropske unije:
Predlog zakona o radnom vremenu posade vozila u drumskom prevozu i tahografima
Draft law on working time of mobile worker vehicles in road transport and tachographs
6. Brojčane oznake (šifre) planiranih propisa iz baze NPAA:
2012-519
7. Usklađenost odredbi propisa sa odredbama propisa EU:
a)
a1)
b)
b1)
v)
g)
d)
Odredba propisa EU
Sadržina odredbe
Odredbe propisa R. Srbije
Sadržina odredbe
Usklađenost
Razlozi za delimičnu usklađenost, neusklađenost ili neprenosivost
Napomena o usklađenosti
1.
Without prejudice to Article 4 of Regulation (EC) No 561/2006, the recommended approach for the sole purpose of calculating the driving period when a driver has not taken rest periods in their entirety as required by Regulation (EC) No 561/2006 is the following: the calculation of the daily driving time shall end at the beginning of an uninterrupted rest period of at least seven hours. The calculation of the subsequent daily driving time shall consequently start at the end of this rest period of at least seven hours.
5.5.
Početkom dnevnog vremena upravljanja smatra se trenutak završetka neprekidnog odmora u trajanju od najmanje 7 časova.
PU
2.
This Decision is addressed to the Member States.
Done at Brussels, 7.6.2011
NP
Prelazne i završne odredbe- adresirati