REPUBLIKA SRBIJA
MINISTARSTVO UNUTRAŠNjIH POSLOVA
____________________________________________
(unutrašnja orgnizaciona jedinica)
____________________________________________
(uža orgnizaciona jedinica)
OBRAZAC
ZA OCENjIVANjE RADA ZAPOSLENIH NA RUKOVODEĆIM RADNIM MESTIMA VISOKOG NIVOA
za period ________ godine
I PODACI O OCENjIVANOM
1.
Prezime, ime jednog roditelja, ime
2.
JMBG
3.
Čin/zvanje
4.
Naziv radnog mesta
5.
Nagrade, pohvale priznanja
6.
Uvećanje/umanjenje plate
7.
Disciplinske i druge mere
8.
Odsustvovanje u toku godine
9.
Napomene od značaja za ocenu
II OCENA ZA PRVI CIKLUS OCENjIVANjA datum _____________
OCENA
OCENjIVAČ
KOMENTAR KONTROLORA
KONTROLOR
III NAPOMENE ZA PRVI CIKLUS OCENjIVANjA
IV OCENA ZA DRUGI CIKLUS OCENjIVANjA datum _____________
OCENA
OCENjIVAČ
KOMENTAR KONTROLORA
KONTROLOR
V NAPOMENE ZA DRUGI CIKLUS OCENjIVANjA
VI GODIŠNjA OCENA datum _____________
OCENA
POTPIS OCENjIVAČA
KOMENTAR KONTROLORA
POTPIS KONTROLORA
DATUM I POTPIS ZAPOSLENOG
VII OCENA PO ZAHTEVU
ZA PREISPITIVANjE ZAKLjUČNE OCENE datum _____________
OCENA
POTPIS ČLANOVA KOMISIJE
1.
2.
3.
DATUM I POTPIS ZAPOSLENOG
BAZIČNE KOMPETENCIJE
KOMPETENCIJE
INDIKATORI
Ocena za 1. ciklus u bodovima [1-4]*
Ocena za 2. ciklus u bodovima [1-4]*
SLUŽENjE GRAĐANIMA
Razume važnosti svog posla za dobrobit građana, zaposlenih i organizacije
Odgovorno i pravovremeno reaguje na zahteve javnosti
Prepoznaje potrebe građana, zaposlenih i organizacije
Promoviše interese organizacije u javnosti i interese javnosti unutar organizacije
Objašnjava javnosti način upotrebe finansijskih sredstava u organizaciji
Nastupom i ličnim primerom doprinosi poverenju javnosti u rad policije
UPRAVLjANjE PROMENOM
Kreira sisteme rada u skladu sa vizijom
Preuzima odgovornost za promenu i rizike
Obezbeđuje resurse za sprovođenje promene
Daje jasne smernice saradnicima u svim fazama promene
Podstiče rukovodioce da preuzmu odgovornost u upravljanju promenom
Balansira tradicionalne i nove načine u pristupu radu
Pokazuje ličnu posvećenost i veru u promene
UPRAVLjANjE UČINKOM
Određuje ciljeve za sprovođenje strategije
Prati postupak ostvarenja strateških ciljeva u skladu sa rokovima
Obezbeđuje resurse za realizaciju ciljeva
Prepoznaje prioritete u odnosu na postavljene oragnizacione ciljeve. Uzima u obzir prethodna iskustva dobrih praksi
LIČNA DELOTVORNOST
Dosledan je u postupanju
Uči i unapređuje se
Podnosi nesigurnost, neizvesnost i pritiske situacija
Odlučan i pokazuje samopouzdanje prilikom izazova
Kontroliše emocije i ne ulazi u rasprave
Donosi odluke i kada su nepopularne i teške
Dosledan je u postupanju
DONOŠENjE ODLUKA
Prikuplja različita viđenja situacije i stvara sliku problema
Istražuje i otkriva važne činjenice koje nisu odmah dostupne
Uspostavlja sistem adekvatne razmene informacija
Predviđa rizike i posledice na osnovu raspoloživih informacija
Odgovoran je za donete odluke
Obrazlaže donete odluke
RAD SA DRUGIMA I RUKOVOĐENjE
Podstiče i podržava rukovodioce da razvijaju veštine rukovođenja
Govori jasno, razumljivo i nedvosmisleno
Traži i daje povratne informacije
Obezbeđuje da se kompetentnim saradnicima pruži šansa za dalji razvoj ili napredovanje
Uvažava različitosti u stavovima i mišljenjima
Inspiriše saradnike
Uvažava različitosti i promoviše jednakosti u odnosu na pol, rasu, status, religiju, poziciju i sl.
Efikasno vodi grupnu diskusiju
REZULTATI RADA
MERILA
INDIKATORI
Ocena za
1. ciklus u bodovima[1-4]*
Ocena za
2. ciklus u bodovima [1-4]*
VOĐENjE I RAZVOJ LjUDI
Bira talentovane ljude
Stvara klimu poverenja i profesionalnog radnog okruženja
Delegira odgovornost za ostvarenje planiranih zadataka
Objektivno ocenjuje rad zaposlenih u svojoj organizacionoj jedinici
Pravedan je i etično se ponaša
Motiviše zaposlene da ostvare postavljene ciljeve
Efikasno upravlja vremenom zaposlenih tako što uspeva da sve radne zadatke delegira i obavi u okviru redovnog radnog vremena
Davanje ličnog primera zaposlenima
Brine da zaposleni razvijaju svoja znanja i veštine
INOVATIVNOST
Najmanje tri predloga za unapređenje procesa rada
KORISTI NOVE METODE RADA I TEHNOLOGIJE
Ovladao je novim metodama i tehnologijama koje su uvedene u proces rada
STEPEN OSTVARENjA PLANIRANIH REZULTATA ORGANIZACIONE JEDINICE
Obimom i kvalitetom obavljenog posla i svojim odnosom prema radu značajno doprinosi ostvarenju zadataka iz planskih dokumenata i očekivanih rezultata organizacione jedinice
* Svako merilo se ocenjuje primenom četvorostepene bodovne skale, i to:
1 bod – „neprihvatljivo“
2 boda – „potrebno je unapređenje“
3 boda – „ispunjava očekivanje“
4 boda – „značajno prevazilazi očekivanje“
PONDERI
I BAZIČNE KOMPETENCIJE
Kompetencije
Ocena u bodovima
Ponder
Ponderisani broj bodova
za 1.
ciklus
za 2. ciklus
za 1. ciklus
za 2.
ciklus
SLUŽENjE GRAĐANIMA
0,075
UPRAVLjANjE PROMENOM
0,075
UPRAVLjANjE UČINKOM
0,075
LIČNA DELOTVORNOST
0,075
DONOŠENjE ODLUKA
0,075
RAD SA DRUGIMA I RUKOVOĐENjE
0,075
Ukupan zbir bodova za bazične kompetencije
II REZULTATI RADA
Rezultat
Ocena u bodovima
Ponder
Ponderisani broj bodova
za 1.
ciklus
za 2. ciklus
za 1. ciklus
za 2.
ciklus
VOĐENjE I RAZVOJ LjUDI
0,15
INOVATIVNOST
0,05
KORISTI NOVE METODE RADA I TEHNOLOGIJE
0,10
STEPEN OSTVARENjA PLANIRANIH REZULTATA ORGANIZACIONE JEDINICE
0,25
Ukupan zbir bodova za rezultate rada
III UKUPAN BROJ BODOVA (I+ II)
Zbir bodova kompetencija i rezultata rada
ciklus
2.
ciklus
OCENA:
Ocena za
1. ciklus
Ocena za
2. ciklus
Zaključna godišnja ocena (aritmetički prosek ocena za 1. i 2. ciklus)