Ha osnovu člana 31. stav 1. Zakona o Vladi („Službeni glasnik PC”, br. 55/05, 71/05 – ispravka, 101/07 i 65/08),
Vlada donosi
U R E D B U
O KANCELARIJI ZA REGULATORNU REFORMU I
ANALIZU EFEKATA PROPISA
Sadržina uredbe
Član 1.
Ovom uredbom osniva se Kancelarija za regulatornu reformu i analizu efekata propisa (u daljem tekstu: Kancelarija) i propisuje se njen delokrug i uređenje.
Kancelarija je služba Vlade.
Delokrug Kancelarije
Član 2.
Kancelarija obavlja stručne poslove za potrebe Vlade koji se odnose na sprovođenje regulatorne reforme i analizu efekata propisa koje predlažu ministarstava i posebne organizacije, što uključuje: davanje prethodnog mišljenja na zahtev predlagača propisa o potrebi sprovođenja analize efekata, o analizi efekata propisa namenjenoj javnoj raspravi i o potpunosti sadržaja priložene analiza efekata; pomoć predlagačima propisa pri uspostavljanju mehanizma za praćenje i analizu efekata propisa tokom njihove primene; prikupljanje i obradu inicijativa privrednih subjekata, drugih pravnih lica i građana za izmenu neefikasnih propisa na republičkom nivou; podnošenje inicijative nadležnim predlagačima propisa za izmenu neefikasnih propisa; učešće u organizovanju obuke državnih službenika koji rade na poslovima koji su povezani sa analizom efekata propisa; obavljanje poslova vezanih za praćenje i analizu institucionalnih i kadrovskih kapaciteta za sprovođenje regulatorne reforme; uspostavljanje i održavanje internet strane radi pune dostupnosti informacija o radu Kancelarije i omogućavanja aktivnog učešća privrednih subjekata i građana u regulatornoj reformi; promotivne aktivnosti za sprovođenje regulatorne reforme na republičkom i lokalnom nivou i druge poslove utvrđene zakonom i aktom Vlade.
Rukovođenje Kancelarijom
Direktor Kancelarije
Član 3.
Kancelariju vodi direktor Kancelarije koga postavlja Vlada na pet godina, na predlog predsednika Vlade.
Direktor Kancelarije odgovoran je Vladi i predsedniku Vlade.
Direktor Kancelarije je državni službenik na položaju.
Zamenik direktora Kancelarije
Član 4.
Direktor Kancelarije ima zamenika.
Zamenik direktora Kancelarije je državni službenik na položaju koga postavlja Vlada na pet godina, na predlog direktora Kancelarije.
Zamenik direktora Kancelarije pomaže direktoru Kancelarije u okviru ovlašćenja koja mu on odredi i zamenjuje ga ako je odsutan ili sprečen.
Pomoćnik direktora Kancelarije
Član 5.
Direktor Kancelarije ima pomoćnika.
Pomoćnik direktora Kancelarije je državni službenik na položaju koga postavlja Vlada na pet godina, na predlog direktora Kancelarije.
Pomoćnik direktora Kancelarije rukovodi zaokruženom oblašću rada Kancelarije za koju se obrazuje sektor.
Rok za donošenje pravilnika
Član 6.
Pravilnik o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji radnih mesta u Kancelariji doneće direktor Kancelarije u roku od 60 dana od dana stupanja na snagu ove uredbe.
Stupanje na snagu
Član 7.
Ova uredba stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u „Službenom glasniku Republike Srbije”.
05 Broj: 110-5985/2010-1
U Beogradu, 18. novembra 2010. godine
V L A D A
Tačnost prepisa overavaZAMENIKGENERALNOG SEKRETARAMiloš Todorović PRVI POTPREDSEDNIK VLADE – ZAMENIK PREDSEDNIKA VLADEIvica Dačić, s.r.